نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم شفاف‌سازی مسائل قانونی برای مردم

آیت‌الله «عبادی» گفت: برخی مسائلی در چارچوب قانون، برخی کارشناسی و بخشی هم مربوط به افکار عمومی بوده و شایسته است مردم طوری در جریان حقیقت قرار بگیرند که اگر کسانی مطلب را به طور غیر کارشناسی و یا به طور احساسی بیان کرده‌اند، تعدیل شده و مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۶۷۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 10July 2024

لزوم شفاف‌سازی مسائل قانونی برای مردمبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیران تأمین اجتماعی استان به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها بالاترین مسئله دانست و اظهار داشت: اهداف انسانی ورای مسائل شغلی است و برای اینکه خداوند به شما شغل داده و هم اینکه شغل شما خدمتگزاری به مردم به صورت مستقیم است باید قدردان و شاکر باشید.

وی بیان داشت: اینکه ما بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم که در این جهت تأمین باشند و فکرشان آزاد باشد، وانگهی در بُعد اندیشه که حقیقت انسان است می‌توانند در راه مستقیم از جهت انسانی و اسلامی خود را به هدف برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی انسان در جهت جسمانی است که باید تأمین شود، گرچه اصل آن نیازهای انسانی است که جنبه روحی و معنوی دارد، افزود: انسان وقتی می‌تواند به نیازهای معنوی خودش برسد که از انجام نیازهای جسمانی فارغ شده باشد.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: برخی مسائلی در چارچوب قانون، برخی کارشناسی و بخشی هم مربوط به افکار عمومی بوده و شایسته است مردم طوری در جریان حقیقت قرار بگیرند که اگر کسانی مطلب را به طور غیر کارشناسی و یا به طور احساسی بیان کرده‌اند، تعدیل شده و مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار