فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

فعالیت ۲۸ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز ۲۸ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در نیروی زمینی تلاش می‌‍‌کنند که پاسخگوی نیاز‌های کشور در شرایط صلح و جنگ باشند.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 10July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امروز (چهارشنبه) در نشست با سردار سرتیپ «حسن عراقی‌زاده» معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح، ضمن اشاره به اقدامات این نیرو در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: ۵۰ درصد بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح کشور به نیروی زمینی تعلق دارد که این موضوع موجب می‌شود تا نگاه ویژه‌ای به بخش بهداشت و درمان نزاجا داشته باشیم.

فعالیت ۲۸ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در نیروی زمینی ارتش/ ۱۲ هزار نیروی خود را در دوران کرونا در اختیار شبکه درمانی کشور قرار دادیم

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شبکه گسترده بهداشت و درمان در نیروی زمینی نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر است، افزود: شبکه بهداشت و درمان نیروی زمینی در دوران کرونا ۱۲ هزار نیروی آموزش‌دیده را در اختیار شبکه درمانی کشور قرار داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: همچنین مجموعه نیروی زمینی ارتش، هشت بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی را در همان ایام مقابله با شیوع بیماری کرونا ساخت و در اختیار سامانه بهداشت و درمان کشور قرار داد.

وی با تأکید بر حضور مستمر نیروی زمینی در ۲۲۷ نقطه کشور در راستای حفاظت از حدود و ثغور کشور، گفت: قطعاً این شبکه عظیم نیروی انسانی در کشور نیازمند توان قابل ملاحظه سامانه بهداشت و درمانی گسترده دارد تا بتواند اصول مأموریتی را همچون گذشته به نحو احسن به منصه ظهور برساند.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: امروز ۲۸ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در نیروی زمینی تلاش می‌‍‌کنند که پاسخگوی نیاز‌های کشور در شرایط صلح و جنگ باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار