معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع:

دشمن با جنگ نرم در پی تسلط بر ذهن مردم است

دریادار خواجه‌امیری گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر ما تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای مجازی اهداف خود را پیش ببرد.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 10July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره گوهر فاطمی نیرو‌های مسلح که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: حجاب موجب حفظ احترام، پاکدامنی، عزت و امنیت‌بخشی و نجابت برای زن مسلمان ایرانی و الگویی برای زنان در جهان است.

دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر مردم جامعه تسلط پیدا کند

امیر دریادار خواجه‌امیری با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد مفسده و فتنه در جامعه هستند، گفت: توسعه‌ی بی‌بندوباری با توجیه آزادی‌های فردی، حقوق زن و حقوق بشر با هدف توسعه بنگاه‌های اقتصادی و استفاده ابزاری از زن در فروش محصولات آرایشی و توسعه فرهنگ غربی در جوامع مختلف، روشی است که از آن طرق بر فرهنگ جوامع تسلط پیدا کنند. آن‌ها با طرح بحث‌های آزادی زن به دنبال به بیراهه بردن جوامع و فریب جوانان ما هستند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد بر ذهن و فکر ما تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای مجازی اهداف خود را با تضعیف رفتار بانوان باغیرت ما در زمینه حجاب و عفاف در جامعه به پیش ببرد. ما برای مصون و محفوظ ماندن از این هجمه‌های دشمنان باید جامعه و جوانان را بیش از پیش با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در محیط خانواده، مدرسه، دانشگاه و مراکز آموزشی آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: ما در نیرو‌های مسلح به عنوان دژ نظام در مقابله با تهاجم‌های دشمن وظیفه داریم که در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی و برنامه‌ریزی کنیم و بر همین اساس و با تدابیر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاونت فرهنگی ستاد کل این جشنواره طراحی شد؛ جشنواره‌ای که هشت دوره از آن برگزار شده است و امروز اختتامیه هشتمین دور آن با میزبانی وزارت دفاع و با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح و عزیزان بسیج و با تجلیل از نفرات برتر از این سازمان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها