فرمانده نیروی هوایی ارتش:

راه امام حسین (ع) مسیر سربلندی و موفقیت است

امیر سرتیپ واحدی گفت: ما هرچه داریم از عاشوراست و راه موفقیت و سربلندی ما، ادامه دادن مسیر امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۶۷۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ - 10July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شهید فکوری تبریز، ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، گرامی‌داشت یاد شهدای خدمت و گرامی‌داشت انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مطهری‌اصل» به‌عنوان امام‌جمعهٔ تبریز و نمایندهٔ ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز، روح بزرگ شهید «آل‌هاشم» در جمع ما حضور دارد و ما باید تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم.

امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: ما هرچه داریم از عاشوراست و راه موفقیت و سربلندی ما، ادامه راه امام حسین (ع) است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان غیور پایگاه شهید فکوری تبریز، گفت: مردم غیور تبریز به عنوان شهر اولین‌ها، گام‌های اول را در انقلاب اسلامی ایران برداشته و سربازان بی‌ادعای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستند.

وی در ادامه از زحمات امیر سرتیپ دوم «رضا یوسفی» فرمانده سابق پایگاه شهید فکوری قدردانی کرد و برای سرتیپ دوم خلبان «داریوش سلیمانی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه آرزوی موفقیت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «مطهری اصل» امام جمعهٔ تبریز نیز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ضمن گرامی‌داشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله آل‌هاشم گفت: شهید آیت‌الله آل‌هاشم آشنا به نیرو‌های مسلح بودند، خاصه که ارتش را همچون خانواده خود می‌دانستند و از سربازان تا امیران ارتش قهرمان را دوست داشتند و به همه احترام می‌گذاشتند و همهٔ اقشار نیرو‌های مسلح نیز به ایشان علاقه داشتند.

وی با اشاره به روایتی دربارهٔ چراغ هدایت و کشتی نجات بودن امام حسین (ع) گفت: انسان باید در تمام مشکلات و مصائب روزگار به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسل کند چرا که توصیف چراغ هدایت و کشتی نجات مختص ایشان بوده است.

امام‌جمعهٔ تبریز اظهار کرد: امام زمان (عج) نیز پس از ظهور، ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) خواهند بود و ما نیز باید در امور خود به ایشان توسل کنیم.

حجت‌الاسلام مطهری‌اصل گفت: به مسئلهٔ توسل به امام حسین (ع) در پادگان‌ها باید توجه شود؛ چراکه راه سعادت و پیشرفت کشور در سایه توجهات ائمهٔ اطهار (ع) است.

در این مراسم که «تراب محمدی» سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا، «موسی خلیل‌اللهی» مدیرکل دادگستری آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند از تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء تجلیل شد.

همچنین فرمانده نیروی هوایی پس از این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه، ساختمان پروازی آلرت، ساختمان مرکز خدمات فنی سهند، پارک خانواده صدف، مجتمع تعمیرگاهی، مکتب فاطمیه بانوان را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها