با صدور حکمی؛

دبیر سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد

با حکم «آهنگر» دبیر سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۶۷۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 10July 2024

دبیر سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، با حکم «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «هادی اصغری» از فعالان عرصه فرهنگ و هنر به‌عنوان دبیر سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان مازندران منصوب شد.

در این حکم آمده است:

امید است با اتکال به خداوند منان و با عنایت به تعهد، دانش و تجارب خویش و با استفاده از ظرفیت هنر‌های نمایشی استان و هماهنگی با معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل جهت برگزاری هرچه بهتر جشنواره فوق سربلند و پیروز باشید.

«هادی اصغری» بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه‌های هنری بعنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون داشته و به‌عنوان مربی و مدرس دوره‌های کارگردانی و بازیگری در مجموعه‌های فرهنگی هنری و آموزشگاه‌های خصوصی مشغول فعالیت است.

وی در جشنواره‌های مختلف تئاتر استانی، منطقه‌ای و فجر بعنوان بازیگر و کارگردان حضوری فعال داشته و در نمایش‌های «سمفونی بیداری»، «رها شده در بند»، «اتوبان»، «طالب»، «سهراب کشی»، «شب هزار و یکم»، «اعتیاد»، «مردی چاق در هیاهو» و «آدم و حوا» ایفای نقش کرده است.

«هادی اصغری» در حال حاضر بعنوان عضو اصلی انجمن هنر‌های نمایشی و همچنین عضو انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار