خادم مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان:

24 هزار لباس حضرت علی اصغر درکرمان دوخته می شود

«اسماعیل‌زاده» با بیان این‌که کارگاه دوخت لباس مراسم شیرخوارگان حسینی نزدیک به ۱۲ سال فعالیت می‌کند، گفت: از ابتدا با دوخت ۹۰۰ دست لباس آغاز به‌کار کردیم که تا قبل از وقوع بیماری کرونا نزدیک به ۲۴ هزار دست رسید.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ - 11July 2024

24 هزار لباس حضرت علی اصغر درکرمان دوخته می شود

به گزارش  دفاع پرس از کرمان، «علی اکبراسماعیل‌زاده» خادم مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با دوخت لباس حضرت علی‌اصغر (ع) برای همایش شیرخوارگان حسینیاظهار داشت: با کمک خادمان مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان نزدیک به دو ماه است که این کارگاه برای دوخت لباس‌های مراسم حضرت علی‌اصغر (ع) راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که کارگاه دوخت لباس مراسم شیرخوارگان حسینی نزدیک به ۱۲ سال فعالیت می‌کند، گفت: از ابتدا با دوخت ۹۰۰ دست لباس آغاز به‌کار کردیم که تا قبل از وقوع بیماری کرونا نزدیک به ۲۴ هزار دست رسید.

خادم مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان ادامه داد: معمولاً کار دوخت را از سه ماه قبل از شروع محرم آغاز می‌کنیم زیرا کلیه خدمات مورد ارائه اعم از دوخت و بسته‌بندی و ..... در همین کارگاه صورت می‌گیرد.

اسماعیل‌زاده اذعان کرد: کلیه خادمان مهدیه‌ صاحب‌الزمان کرمان مسئول بسته‌بندی لباس‌ها هستند و اکثراً به‌صورت افتخاری خدمت می‌کنند و از ساعت هشت صبح تا هشت شب فعالیت ‌می‌کنند.

وی ادامه داد: گرچه خادمان افتخاری حضور دارند و بسیاری از خدمات را انجام می‌دهند اما در مرحله دوخت و برش فقط چند نفر هستند که کار را انجام می‌دهند و به‌صورت تخصصی خدمت‌رسانی می‌کنند.

خادم مهدیه صاحب‌الزمان (عج) اذعان کرد: با هزینه و بودجه شخصی مهدیه صاحب‌الزمان کرمان پارچه مورد نیاز از استان یزد خریداری شده و در اختیار برش‌کاران قرار گرفته تا دوخت لباس را انجام دهند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه توزیع لباس از ساعت پنج هر عصر در داخل مهدیه صورت می‌گیرد، گفت: از  ۱۱ تیرماه توزیع لباس به‌صورت رایگان برای متقاضیان آغاز شده است و تا صبح روز ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت و دریافت لباس برای عموم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۴ هزار دست لباس برای مراسم شیرخوارگان حسینی دوخته و بین مردم در حال توزیع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار