عزت و سربلندی امروز مسلمانان حاصل مکتب و قیام عاشوراست

حجت الاسلام «ذوالفقار جبرائیلی» در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز مسلمانان حاصل مکتب و قیام عاشوراست چرا که شیعیان حسین (علیه السلام) حاضر نیستند زیر یوغ استکبار رفته و دین، ایمان و شرافت خود را از دست بدهند.
کد خبر: ۶۷۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 11July 2024

عزت و سربلندی امروز مسلمانان حاصل مکتب و قیام عاشوراست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «ذوالفقار جبرائیلی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی اظهار کرد: عزت و سربلندی امروز مسلمانان حاصل مکتب و قیام عاشوراست چرا که شیعیان حسین (علیه السلام) حاضر نیستند زیر یوغ استکبار رفته و دین، ایمان و شرافت خود را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه عزاداری ایام محرم هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود گفت: مراسمات سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) نشان دهنده این است که ملت ایران دلبسته ارزش‌های دینی و اسلامی هستند و اجازه نخواهند داد این مشعل معرفت دینی و اخلاقی خاموش شود.
حجت الاسلام جبرائیلی تاکید کرد: حضور پرشور و شعور جوانان ایرانی در مراسمات ملی و مذهبی و به ویژه ایام ماه محرم اوج دلبستگی و دلدادگی آنها را نشان می‌دهد و این بیانگر آن است که رشد دینداری ملت ایران نه تنها کم نشده است بلکه قوی‌تر و مستحکم‌تر شده است.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه به نقش جوانان در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: جوان ایرانی تعیین کننده در میدان‌های مختلف است؛ معنویت و حاکمیت توحیدی نهادینه شده در وی می‌تواند جمهوری اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار