سردار نقدی:

بیداری ملت‌های جهان تا عمق اردوگاه دشمن پیش رفته است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: به برکت خون شهدای گرانقدر ما، ملت‌های جهان بیدار شدند و این بیداری تا عمق اردوگاه‌های دشمنان پیش رفته است.
کد خبر: ۶۷۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 11July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پیش از ظهر امروز در یادواره شهیدان انصاری و نورانی، شهدای کارمند استان گیلان و نکوداشت شهدای خدمت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه امروز دنیا شاهد موج بیداری ملت‌هاست و یک حرکت عظیم جهانی آغاز شده که آرزوی شهیدان بود، اظهار داشت: این حرکت عظیم تا عمق اردوگاه دشمن پیش رفته و ادامه دارد.

بیداری ملت‌های جهان تا عمق اردوگاه دشمن پیش رفته است

سردار نقدی با اذعان به اینکه دانشگاه‌هایی که روزی محل تربیت امثالِ نتانیاهو و فرماندهان رژیم صهیونیستی بود امروز تبدیل به کانون آزادی‌خواهی و فریاد علیه استکبار جهانی شده است تصریح کرد: این بیداری تا عمق کاخ سفید آمریکا هم پیش رفته تا جایی‌که تعدادی از کارمندانش مقابل آن کاخِ سیاه، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده و بیانیه می‌خوانند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: متفکرانی که روزی برای توجیه حاکمیت استکبار فلسفه‌بافی می‌کردند امروز از ظلم و جنایت رژیم سفاک صهیونیستی و از غلط بودن راهی که رفتند سخن می‌گویند و هدف شهدایمان نیز همین موج بیداری بود و این بیداری تا سقوط رژیم صهیونیستی و استکبار ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳ هزار کودک مظلوم در غزه به خاک و خون کشیده شدند افزود: یک وجهِ این حوادث، مظلومیت‌هاست، اما وجهِ دیگر جذابیت‌های این راه است؛ مردم دنیا امروز از یک طرف، رییس جمهوری را در جبهه استکبار می‌بینند که شکایات زیادی علیه او می‌شود، اما در سوی دیگر شاهد تشییع باشکوه رییس جمهوری در ایران هستند که روی دست مردم با اشک بدرقه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشییع باشکوه شهیدان رجایی، باهنر و رییسی و الگوی حکم‌رانی اسلام که این شهیدان از آن تبعیت کردند عنوان کرد: منطق اسلام می‌گوید با همه وجود به مردم عشق بورز؛ الگویی که شهیدان انصاری و نورانی هم پیرو آن بودند و نام و یادشان ماندگار شد.

سردار نقدی با اشاره به ساده‌زیستی، رفتار متواضعانه با مردم و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی عنوان کرد: شهید رییسی الگوی تمام عیاری برای محک زدن همه دولتمردان شدند؛ ایشان در خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت، زیرا کار برای خدا خستگی ندارد؛ و از این‌پس همه مسئولان و دولتمردان با این عیار محک زده می‌شوند.

وی شهید رییسی را مصداق بارز "أشداء علی الکفار رحماء بینهم" دانست و اظهار کرد: ایشان هرگز در مقابل دشمنانِ این ملت کم نیاورد و تمام قد ایستاد و از حقوق ملت دفاع کرد و به دشمن باج نداد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی تبدیل به اسوه و الگویی ماندگار شدند افزود: ایشان الگوی حکمرانی اسلامی هستند که در خدمت به مردم و ایستادگی مقابل دشمن از امیرالمومنین علی (ع) الگو گرفته بودند و در مقابل ولایت نیز بسیار مطیع و فروتن بودند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: کلمه به کلمه سخنان امام (ره) برای شهید انصاری حجت بود و شهیدان رجایی و رییسی نیز همین راه و مرام را دنبال کردند و لذا نام و یادشان برای همیشه در تاریخ این کشور زنده و ماندگار خواهد شد و علتِ دیگر اقبالِ مردم دنیا به این تفکر و این انقلاب نیز همین الگو‌ها هستند و امیدواریم دولت جدید بتواند این مسیر نورانی را با عظمت ادامه دهد و این ملت را به قله‌هایی که شایسته آن است برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها