مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

جامعه اسلامی در کمال قدرت پا برجاست

سرهنگ «رشیدی» بیان اینکه لازم است پیام شهدا را به نسل بعدی برسانیم تا انقطاع نسلی به وجود نیاید، گفت: جامعه اسلامی در کمال قدرت پا برجاست و امیدواریم بتوانیم این کاری را که شهدا انجام دادند به نسل آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 11July 2024

جامعه اسلامی در کمال قدرت پا برجاستبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در  آیین غبارروبی و عطر افشانی از قبور مطهر شهدای گمنام  خرم آباد، که با حضور جمعی از دانشجویان و به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت افزایی بایستی در زمان و با توجه به شرایط جامعه انجام پذیرد.

وی افزود: شهدا و ایثار گران  با عبرت گرفتن از واقعه کربلا،  با تبعیت از ولایت به موقع در مقابل توطئه‌های دشمنان سینه سپر کردند و بصیرت را به معنای واقعی کلمه تفسیر کردند.
 رشیدی خطا  ب به دانشجویان حاضر در مراسم، گفت: شما امروز توفیق داشتید بر تربت شهدایی حاضر شوید که برای عزت ایران اسلامی تلاش کردند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به نقش بی بدیل مادران شهدا در  هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: برای یک مادر خیلی سخت است که ساک فرزندش را ببندد و او را به راهی بفرستد که بازگشتی در آن نیست، معامله با خدا همین است، بدو ن حساب و کتاب مادی.

وی  شهدا را  سندهای افتخار  دانست و تصریح کرد: اگر امروز اقتداری در نظام است مرهون خون شهدا و تلاش‌های ایثارگران، آزادگان، خانواده شهدا و ایثارگران است، اگر امروز در دنیا در مقابل استکبار قد علم کردیم به برکت خون شهداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: ۱۷۵۰ وصیتنامه شهید را آنالیز کردیم که در بیشتر وصایای شهدا نکات کلیدی مانند ولایت‌مداری، احترام به والدین، حجاب و عفاف و پایداری و استقامت در راه اسلام دیده می‌شود.

رشیدی با  بیان اینکه لازم است پیام شهدا را به نسل بعدی برسانیم تا انقطاع نسلی به وجود نیاید، خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی در کمال قدرت پا برجاست و امیدواریم بتوانیم این کاری را که شهدا انجام دادند به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار