مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

خط‌شکنی رزمندگان مازندران در عملیات‌های دفاع مقدس در تاریخ باید ماندگار شود

سرهنگ «سلامی» گفت: مردم بابصیرت مازندران در دوران دفاع مقدس پرچمدار بودند و خط‌شکنی رزمندگان مازندران در عملیات‌های دفاع مقدس در تاریخ باید ماندگار شود.
کد خبر: ۶۷۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 11July 2024

خط شکنی رزمندگان مازندران در عملیات‌های دفاع مقدس در تاریخ باید ماندگار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «عبدالله مهاجر» خزانه‌دار اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۵۰ شهید مازندرانی عملیات رمضان اظهار داشت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی مبارزه در سنگر اقتصادی کشور و حفظ پایه‌های صنعت هنرمندی می‌خواهد و امیدواریم در این سنگر موفق باشیم. 

وی با اشاره به نقش آفرینی استان مازندران در انقلاب و دفاع مقدس، افزود: مردم بابصیرت مازندران در همه صحنه‌ها حضور موثر داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز پرچمدار بودند و خط شکنی رزمندگان مازندران در عملیات‌های دفاع مقدس در تاریخ باید ماندگار شود.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ رزمنده مازندرانی در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، گفت: اینجا رزمندگان در قله‌های ایثار مجاهدت از این کشور دفاع کردند و ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید این استان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

این مسئول با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خاص‌ترین و بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور است، بیان کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان مازندران در این موزه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید بیش از ۸۰ هزار نفر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بیان کرد: طی ۱۵ سال گذشته این مرکز ۶۰ درصد پیشرفت داشت و برای اینکه به بهره‌برداری برسد نیازمند حمایت ملی است.

این مسئول اذعان داشت: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان مازندران در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیز هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: به دنبال پای کار آوردن ظرفیت‌های مختلف از جمله خیرین هستیم که ۳۰ درصد را در این بخش هدفگذاری کردیم و انتظار داریم اتاق بازرگانی در این راستا با پای کار آوردن خیرین تحت پوشش مساعدت کند تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری این مرکز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار