دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

همنوایی کودکان مازندرانی با سرباز کوچک کربلا

همزمان با ششم ماه محرم همایش مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) همزمان با سراسر کشور در ۶۵۰ نقطه استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 12July 2024

همنوایی کودکان مازندرانی با سرباز کوچک کربلابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با ششم ماه محرم و در اولین جمعه این ماه، همایش مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) همزمان با سراسر کشور در ۶۵۰ نقطه استان مازندران برگزار شد.

در این همایش که به یاد شش ماهه حماسه ساز کربلا حضرت علی اصغر (ع) برگزار شده است، سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) در رثای شش ماهه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لالایی خواندند و مرثیه سرایی کردند.

حضور کودکانی با سربند‌های عاشورایی جلوه‌های زیبا از عشق و ارادت به امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) را در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، امامزادگان و یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران به نمایش گذاشته است.

مادران عزادار دیار علویان امروز فرزندان کوچک خود را روی دست گرفتند و همنوا با «رباب» مادر علی اصفر (ع) در سوگ و ماتم سرباز کوچک دشت نینوا نوای «یاحسین» و «یا علی اصغر» سر دادند و یک بار دیگر نذرنامه را یک‌صدا خواندند: «یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذری یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن.»

این مراسم در حالی برگزار شد که این روز‌ها شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان مظلوم غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیست هستیم و باید گفت هنوز کربلا جاری است و کودکان فلسطین مظلومانه به دست یزیدیان زمان به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها