نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نظام اسلامی مردم را عماد دین می‌داند

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه نظام اسلامی مردم را عماد دین می‌داند، گفت: انتخابات نشان داد نظام امانت دار رأی مردم است و دولت با اراده مردم انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ - 12July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: امروز نسل جوان باید با مکتب عاشورا آشنا شود. مکتب عاشورا، مکتبی عقلانی است که در برابر ظلم سر خم نمی‌کند.

وی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری، افزود: مشارکت پر شور مردم در انتخابات، شکست فضا سازی دشمنان بود و موجب شکل گیری وفاق ملی شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: انتخابات نشان داد نظام امانت دار رأی مردم است و دولت با اراده مردم انتخاب می‌شود. نظام اسلامی مردم را عماد دین می‌داند.

وی ادامه داد: برخی از پیش بینی‌هایی که در این ایام از میزان مشارکت و انتخابات مطرح شد، چندان دقیق نبود. تحلیل‌گران و خواص باید فهم مشترکی با مردم داشته باشند. افرادی که دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند آنجایی حضور داشته باشند. که فهم مشترک با عموم مردم پیدا کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات همه باید تابع تصمیم عموم مردم باشیم و به رای مردم احترام گذاشت. موفقیت امروز دولت، یعنی حل مشکلات و دغدغه‌های مردم.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب از افرادی که به معنای واقعی دغدغه‌ مردم را دارند و صادقند استفاده کند. رئیس جمهور باید فرصت خدمت را غنیمت بشمارد و در مسیر امیدآفرینی و حل مشکلات قدم بردارد

امام جمعه همدان عنوان کرد: موضع‌گیری‌های ارزشمندی توسط رئیس جمهور منتخب مطرح شده که امیدواریم استمرار داشته باشد. دولت نیازمند کابینه‌ای قوی است، وزرا و کابینه در حل مشکلات مردم اثرات فراوانی دارند.  

وی متذکر شد: برای این که کشور با حق و عدالت اداره شود نیازمند مدیرانی عادل و حق محور هستیم، همچنین باید از سرپرست ریاست جمهوری که بعد از شهید رئیسی منصفانه و با غیرت کار را پیش بردند، تقدیر کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار