رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان عنوان کرد؛

اجرای پویش «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلان

سرهنگ «پارسا» گفت: پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه مدیران، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان  و فعالان مجازی و رسانه‌ای در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی است.
کد خبر: ۶۷۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲ - 12July 2024

اجرای پویش «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام سوگواری سبد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: ایام ماه محرم و صفر به فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج  اهداف و آرمان‌های والای امام حسین (ع)، آئین و سنن دینی و مذهبی برای معرفی به نسل جوان است.  

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی در راستای محتوابخشی به برنامه‌های ماه محرم افزود: با توجه به فرموده پیرجماران امام خمینی (ره) محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از ارزش‌ها و فرهنگ قیام عاشورا است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه شعائر و آئین حسینی موجب بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان می‌شود، گفت: مکتب حسنیی  مکتبی سازنده و ماندگار برای تمام نسلهاست از این رو، ترویج فرهنگ عاشورایی نیازمند برنامه‌های مدون و ویژه فرهنگی است.

پارسا با اشاره به برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه مدیران، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان  و فعالان مجازی و رسانه‌ای در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین‌ها و سنت‌های دینی، مذهبی و بومی است.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و روایت آئین‌های دینی و محلی توسط اصحاب رسانه استان تصریح کرد: مدیران، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان با شرکت در پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» می‌توانند آثار خود را در زمینه مراسم‌های سنتی و آیینی، توزیع نذورات، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، طشت‌گذاری، تعزیه‌خوانی، دسته‌های عزاداری، چایخانه‌ها و برپایی موکب‌ها تا پایان ماه محرم ارسال کنند.

پارسا افزود: فعالان رسانه می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ارسال  آثار خود در قالب پویش  «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» به شماره مجازی ۰۹۰۵۸۱۲۵۲۵۴‪ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار