سردار «سنایی‌راد» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اختلافات شدید در کابینه رژیم صهیونیستی/ تهدید صهیونیست‌ها ناشی از ضعف و پریشانی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: گرفتاری در بن‌بست غزه و بلاتکلیفی در برابر حزب‌الله لبنان موجب بروز اختلافات شدید در کابینه رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۶۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳ - 13July 2024

سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره یاوه‌گویی وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این تهدید، خطر رژیم صهیونیستی را برای صلح و امنیت در منطقه و جهان نشان می‌دهد.

اختلافات شدید در درون کابینه صهیونیست ها/ خطر وجود رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهانی/ اشغالگران به هیچ یک از اصول و روابط بین المللی پایبند نیستند

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه صهیونیست‌ها به هیچ‌یک از اصول و روابط بین‌المللی پایبند نیستند، افزود: صهیونیست‌ها به اقدامات ضد صلح و ضد امنیت عادت دارند و این تهدید قبل از اینکه معطوف به یک ترسِ برآمده از قدرت باشد، نوعی اقدامِ ناشی از ضعف و پریشانی است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: گرفتاری در بن‌بست غزه و بلاتکلیفی در برابر حزب‌الله لبنان در جبهه شمال، صهیونیست‌ها را در شرایطی قرار داده که شاهد تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی هستیم.

وی یادآور شد: این‌گونه تهدیدات، صرفاً نوعی قدرت‌نمایی برای روحیه دادن به سربازان مستأصل در جبهه‌های مختلف درگیری در فلسطین است؛ لذا جای اعتنا ندارد؛ هرچند که باید مجامع بین‌المللی به این نوع رفتار مغایر با صلح و امنیت منطقه توجه کنند و صهیونیست‌ها را از ماجراجویی بازدارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها