امام جمعه موقت اصفهان:

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از مصادیق تقوا است

آیت‌الله «مهدوی» با اشاره به به مبانی عقلانی امر به معروف و نهی از منکر، گفت:امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از مصادیق تقوا است.
کد خبر: ۶۷۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ - 12July 2024

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از مصادیق تقوا استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت الله «سیدابوالحسن مهدوی» امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان، اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یکی از مصادیق تقوا است، ضرورت دارد انسان با رعایت شروط عقلی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را در جامعه انجام دهد.

 وی ادامه داد: باید توجه داشت امربه‌معروف به معنای اصلاح جامعه است، افراد باید در جامعه نسبت به رعایت قوانین حساس بوده و به متخلفین تذکر دهند، امروز اگر کسی سلامت جامعه را نشانه گرفته است و موجب برهم زدن سلامت خانواده‌ها می‌شود باید با او برخورد شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: لازم است رئیس‌جمهور منتخب در راه خدمت به مردم راه شهید رئیسی را محکم و به‌شدت ادامه بدهد گرچه مدت ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی کمتر از سه سال بود اما خدمات ایشان و شیرینی که مردم احساس کردند زیاد بود همه مردم انتظار زیادی را پیدا کردند. انتظار است دولت جدید راه شهید رئیسی را در خدمت به مردم بهتر ادامه بدهد.

وی خاطر نشان کرد: با نصب یک پرچم می‌توان تعظیم شعائر را انجام داد این که هر کوچه و خانه چهره عزاداری امام حسین (ع) داشته باشد ترویج فرهنگ کربلا است.

وی ادامه داد: به جوانان توصیه می کنم در مراسم و جلسات امام حسین (ع) در مساجد و حسینیه‌ها حضور دائمی و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار