امام جمعه اردبیل:

جلوه دموکراسی و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی چشم جهانیان را خیره کرد

آیت‌الله «عاملی» گفت: ما در یک مقطع بسیار ویژه تاریخی قرار داریم مقطعی که اگر با درایت طی شود قطعاً به یک سکوی صعود و اقتدار ویژه تبدیل می‌شود
کد خبر: ۶۷۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 13July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد با اشاره به انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری اظهار داشت: خدا را شاکریم که انتخابات در ایران در مدت کوتاه به نحو شایسته برگزار شد و جلوه دموکراسی و حاکمیت ملی جمهوری اسلامی دوباره چشم جهانیان را خیره کرد.

۱۴ میلیون نفر در اردوگاه مخالف قرار دارند / هنر رئیس‌جمهور همراه کردن مخالفان است

وی خاطرنشان کرد: مشارکت ۵۰ درصدی به رغم حجم عظیم تبلیغات دشمنان و با وجود تحریم بسیار شدید اقتصادی و با وجود معضلات اقتصادی و جنگ روانی وحشتناک نشان از بصیرت فوق‌العاده ملت بزرگ ما است و این حجت را بر مسئولان تمام می‌کند تا در خدمت به این ملت بزرگ که عنصر اصلی مقاومت است شب از روز نشناسند.

وی افزود: همه دقت کنند این آرا قبل از اینکه برای کاندیدای خاص باشد برای جمهوری اسلامی است و این موفقیت فوق‌العاده برای انقلاب اسلامی است که بعد از ۴۵ سال و بعد از شدیدترین محاصره اقتصادی و تکنولوژی و دارویی باز ۵۰ درصد رأی‌دهنده دارد. دشمن نیز با کاندیدای خاصی کار نداشت؛ بلکه با اصل انتخابات کار داشت. آنها یک ماه تماماً بذر نفرت از آسمان ریختند و دروغ‌ها بافتند و ملت را ترساندند و اجازه حمله به رای دهندگان در کشور‌های خودشان را دادند و دو نفر را در ایران در کنار صندوق با گلوله شهید کردند و وزارت اطلاعات یک مجموعه بسیار خطرناک را که از خارج وارد ایران شده بودند دستگیر کرد؛ ولی باز ملت ما به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: از اهالی استان نیز تشکر می‌کنم که حدود ۶۶ درصد در انتخابات شرکت کردند هر یک از این رای‌ها حمایت از انقلاب اسلامی است این بسیار ارزشمند است.

امام‌جمعه اردبیل گفت: از تمام مشارب سیاسی می‎خواهم در مسیر مصالح کلان کشور و منافع ملی و ارتقا عزت و اقتدار کشور با دولت منتخب همکاری کنند ما در یک مقطع بسیار ویژه تاریخی قرار داریم مقطعی که اگر با درایت طی شود قطعاً به یک سکوی صعود و اقتدار ویژه تبدیل می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جایگاه اردبیل در این‌ خصوص ویژه است. اردبیل به تعبیر مقام معظم رهبری از یک خدمت ملی بزرگ برخوردار است ما اهالی استان اردبیل هنوز هم با منشور شاه اسماعیل که به منزله تصویر هویت شیعی ما است به ایران بزرگ نگاه می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار