نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مکتب انقلاب اسلامی، مکتب محرم و عاشورا است

حجت الاسلام نوری گفت: مکتب انقلاب اسلامی، مکتب محرم و عاشورا است. نظام اسلامی ما بر پایه ایستادگی در مقابل مستکبران و ستمگران دنیا قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ - 13July 2024

مکتب انقلاب اسلامی، مکتب محرم و عاشورا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (شنبه) حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، اظهار داشت: تاریخ همواره در طول زمان تکرار می‌شود، تاریخ عرصه تکرار حوادث است و تنها افراد جامعه هستند که نام‌ها و عناوینشان تغییر می‌کند و اگر از حوادث تاریخی عبرت نگیرم همچنان اباعبدالله‌الحسین (ع) به قتلگاه خواهد رفت و ظالمان بر گرده مردم سوار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس با تأسی به مکتب عاشورا، حماسه عظیم دفاع مقدس را رقم زدند، افزود: مکتب انقلاب اسلامی، مکتب محرم و عاشورا است. نظام اسلامی ما بر پایه ایستادگی در مقابل مستکبران و ستمگران دنیا قرار گرفته است. مقاومت در برابر ایادی استکبار از روز‌های آغازین انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته است. همه مسلمانان جهان باید با این مکتب همراه شوند. هدف همه ما اعتلای اسلام و قرآن است و راهی جز مقاومت، ایثار، شهادت و ایستادگی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار