پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسبت درگذشت ابوالشهیدین مرحوم «حجازی»

یکی از مراجع عظام تقلید در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت ابوالشهیدین مرحوم سید جواد حجازی گفت: آن مرحوم در امور خدمت به مستضعفان پیشگام بود و قبل و بعد از انقلاب برای تحکیم نهضت امام راحل «رحمت الله علیه» تلاش می‌کرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 13July 2024

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسبت درگذشت ابوالشهیدین مرحوم «حجازی»
به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «حسین نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید شیعه در پی درگذشت ابوالشهیدین مرحوم سید جواد حجازی همدانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام آیت‌الله نوری همدانی به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا «علیه السلام» خبر درگذشت ابوالشهیدین آقای حاج سید جواد حجازی «رحمت الله علیه» موجب تأسف و تأثر شد؛ آن مرحوم از شخصیت‌های اثر گذار سیاسی و فرهنگی و اجتماعی همدان بود.

باتوجه به شناختی که از دوران جوانی تا به امروز از ایشان دارم هیچگاه در مسائل جاری مردم بی‌تفاوت نبوده و در امور خدمت به مستضعفان پیشگام بود، قبل و بعداز انقلاب برای تحکیم نهضت امام راحل «رحمت الله علیه» تلاش می‌کرد و دو فرزند خود را تقدیم این راه مبارک کرد.

اینجانب درگذشت این شخصیت محترم را به تمام بازماندگان خصوصاً فرزند روحانی ایشان جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید علی اصغر حجازی و اهالی دارالمومنین همدان تسلیت عرض کرده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها