رونمایی از یادنامه شهید جمهور/ آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» در قم برگزار شد

آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» و رونمایی از یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور امروز در سالن همایش شیخ طوسی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ - 13July 2024

رونمایی از یادنامه شهید جمهور/ آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» و رونمایی از یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور و شهدای پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳، امروز با حضور دختر شهید آیت الله رئیسی در سالن همایش شیخ طوسی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد.

در این آیین، آیت‌الله محسن اراکی و آیت الله سید محمدمهدی میرباقری از اعضای مجلس خبرگان رهبری، بانو مجتهده معصومه گلگیری استاد حوزه علمیه خواهران، ریحانه سادات رئیس الساداتی دختر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و استاد دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی، به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون شهید آیت الله رئیسی پرداختند.

ضرورت تشکیل نهضت روایتگری خدمات شهید رئیسی، جلوگیری از تحریف و تخریب مسیر این شهید عزیز، خستگی ناپذیری، ولایت پذیری و مشی فقیهانه شهید جمهور در حکمرانی و حل مشکلات جامعه و ... از محورهای سخنرانی اندیشمندان حوزوی حاضر در این نشست بود.

در این مراسم از کتاب «ملت ابراهیم» یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور و شهدای پرواز اردیبهشت ۱۴۰۳ رونمایی شد.

تاکنون ۱۰ نشست در قالب سلسه نشست‌های «ملت ابراهیم» در شهر‌های قم، مشهد و تهران برگزار شده و افزون بر ۸۰ استاد حوزوی و دانشگاهی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که حاصل آن تدوین ۶۵ مقاله و جستار علمی بوده است. این ۶۵ مقاله در قالب یادنامه «ملت ابراهیم» منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها