استاندار سمنان:

خدمت به مردم تا آخرین لحظات مسئولیت با جدیت ادامه دارد

«هاشمی» گفت:
کد خبر: ۶۷۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ - 13July 2024

خدمت به مردم تا آخرین لحظات مسئولیت با جدیت ادامه دارد

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار داشت: فرارسیدن ایام محرم را تسلیت گفته و یاد و خاطراه شهید جمهور و شهدای پرواز اردیبهشت را گرامی داشته و برای رئیس جمهور منتخب مردم نیز موفقیت و بهروزی را مسئلت دارم.

وی افزود: از مردم عزیز و ولایتمدار استان که همواره در همه زمینه‌ها خوش درخشیده و در انتخابات گذشته نیز با حضور و مشارکت ۵۵.۶۶ درصدی خود رشد مطلوبی را در بحث مشارکت در کشور ثبت نمودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی خاطر نشان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان در هر دو مرحله بر اساس ۴ مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به بهترین شکل ممکن برگزار و الحمدالله شاهد بی حاشیه‌ترین انتخابات و در امنیت و سلامت کامل در سایه مشارکت مطلوب مردم بودیم.

وی بیان داشت: امروز بالاترین مدال افتخار ما این است که در عمل، رفتار و کردار و گفتارمان خدمتگزار مردم بوده و شانی جز خدمت برای خود قائل نباشیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: بحث اعتبارات تملک دارایی استان ابلاغ و سهم شهرستان‌ها مشخص شده است، تخصیص اعتبار با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌هایی که قابلیت بهره برداری در هفته دولت و دهه فجر دارند، انجام شود.

وی ضمن تاکید بر مصرف بهینه برق با توجه به فرارسیدن فصل گرما، عنوان داشت: فاز ۳ و ۴ سیکل ترکیبی نیروگاه شهید باکری در دور دوم سفر شهید جمهور به استان افتتاح و ۳۶۶ مگاوات برق طی یکسال به شبکه اضافه شد، در حال حاضر ۳۰ مگاوات برق نیز از طریق نیروگاه‌های خورشیدی به شبکه تزریق می‌شود که ۲۸ مگاوات آن در دولت سیزدهم محقق شد.

استاندار سمنان گفت: در بحث تعهد اشتغال تا به امروز در سطح کشور اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و در رتبه‌های برتر کشور قرار داریم، همچنین در خصوص خرید تضمینی گندم نیز تاکنون ۶۴ هزار تُن گندم خریداری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار