دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

شورای امر به معروف و نهی از منکر در 480 مسجد ایجاد شده است

حجت‌الاسلام «مظاهری» گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 480 مسجد ایجاد شده است و علاوه بر آن برای 6 هزار و 200 نفر در قالب آموزش ضمن خدمت، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.
کد خبر: ۶۷۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ - 13July 2024

شورای امر به معروف و نهی از منکر در 480 مسجد ایجاد شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «محسن مظاهری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در دیدار با امام جمعه اصفهان، گزارشی از برخی از اقدامات این ستاد ارائه کرد و اظهار داشت: این ستاد در همه مراکز شهرستان ها فعال است و جلسات آن برگزار می شود و در حال حاضر 147 شورای امربه معروف ‌ونهی ازمنکر در سطح شهر اصفهان و در دستگاه های حاکمیتی فعال می باشد و در شهرستان ها هم به اقتضای آن شهرستان شورای امربه معروف ونهی از منکر در ادارات فعال هستند. 

وی از ارتباط ستاد امر به معروف و نهی منکر با اصناف و هیئت های ورزشی نیز خبر داد و افزود: با همه اتحادیه های اصناف در ارتباط هستیم و شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه این اتحادیه ها تشکیل شده است، هم چنین در 17 هیئت ورزشی، شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 480 مسجد ایجاد شده است و علاوه بر آن برای 6 هزار و 200 نفر در قالب آموزش ضمن خدمت، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه تولیدات برنامه فرهنگی و رسانه ای نیز تاکنون 36 برنامه تلویزیونی و 25 برنامه رادیویی تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار