معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب بزرگ جهانی در حال وقوع است

سردار «نقدی» گفت: پیروزی بزرگ نزدیک است و امروز به قله‌های بزرگ نزدیک هستیم. از اهل بیت (ع) کمک می‌طلبیم که ما را در این راه ثابت‌قدم نگهدارند.
کد خبر: ۶۷۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 14July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) در بین کارکنان سپاه استان همدان ضمن تسلیت مصائب اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: خون های کربلا دوباره ثمر می‌دهد و خون سید الشهدا (ع) دنیا را بیدار کرده است.

انقلاب بزرگ جهانی در حال وقوع است

وی با بیان اینکه انقلاب بزرگ جهانی در حال وقوع است، افزود: لبنان امروز به دژ محکم مقاومت تبدیل شده و بیداری به عمق اردوگاه دشمن رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مبارزه و آزادی‌خواهی در دانشگاه‌‌های آمریکا در حال وقوع است و می‌بینیم که در داخل کاخ سفید پرچم فلسطین به اهتزاز در می‌آید و همه اینها ثمره خون شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا به انقلاب اسلامی چشم دوخته است، خاطرنشان کرد: پیروزی بزرگ نزدیک است و امروز به قله‌های بزرگ نزدیک هستیم و از اهل بیت (ع) کمک می‌طلبیم که ما را در این راه ثابت قدم نگهدارند.

سردار نقدی با اشاره نقش مهم انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومین جهان، گفت: اینجا اردوگاه مظلومین دنیا است و نباید کوچکترین تزلزلی در ما ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، متذکر شد: حضور بی نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری ستودنی بود و از همه مردم بزرگ ایران و پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی در برگزاری این انتخابات تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها