فرماندار ویژه ملایر:

شهید رئیسی الگویی ابدی برای همه خادمان مردم است

«اسماعیلی» با بیان اینکه شهید رئیسی الگویی ابدی برای همه خادمان مردم است، گفت: رئیس جمهور شهید با نگاه تعامل محور در حوزه سیاست خارجی، مدافع عزت و سربلندی انقلاب اسلامی و کشور بود.
کد خبر: ۶۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 14July 2024

شهید رئیسی الگویی ابدی برای همه خادمان مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: دِین همه ما به رئیس جمهور شهید در خدمتگزاری صادقانه تا آخرین لحظه مسئولیت است، شهید رئیسی با نگاه تعامل محور در حوزه سیاست خارجی، مدافع عزت و سربلندی انقلاب اسلامی و کشور بود.

وی افزود: قطع به یقین شهید رئیسی الگویی ابدی برای همه خادمان مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری ایشان نصاب جدیدی را در خدمت به مردم ایجاد کرد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: بعد از شهادت این شخصیت کم نظیر با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با اتکا به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران علیرغم خستگی عوامل برگزاری انتخابات، در کمترین زمان ممکن دو دور انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به بهترین شکل ممکن برگزار شد و دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب مردم ایران به زودی مسئولیت ریاست جمهوری اسلامی ایران را عهده دار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در کمال صحت، امنیت و سلامت با یک مشارکت قابل قبول که حدود ۵۰ درصد واجدین شرایط در آن مشارکت داشتند، با وجود همه نقشه.های شوم دشمنان برای ضربه زدن به این امر مهم، یک اتفاق تاریخی و بزرگ بود که ملت ایران آن را رقم زد.

اسماعیلی عنوان کرد: صمیمانه به رئیس جمهور منتخب مردم ایران، تبریک عرض می‌کنم که موفق به کسب اعتماد اکثریت رای دهندگان شدند، ایشان رئیس جمهور همه مردم است، مواضع خوبی داشتند و باید برای موفقیت ایشان کمک و دعا کنیم و باز می‌گویم موفقیت ایشان موفقیت همه ایران است و وظیفه همه ما به تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت و کمک به دولت جدید برای خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم است. 

وی بیان داشت: تغییرات در سطح مدیران حق مسلم هر دولتی است و باید در این زمینه سیاست زدگی را کنار گذاشت و تا آخرین لحظه که توفیق خدمت به مردم وجود دارد، از هیچ تلاشی برای این امر غفلت نورزیم، هفته دولت پیش روی ماست و باید در این هفته یادگارهای خدمتگزاری دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را تقدیم مردم شریف ملایر می‌کنیم.

فرماندار ویژه ملایر متذکر شد: پس از برگزاری مراسمات باشکوه محرم و صفر در آخر تابستان سال جاری ایام جشنواره‌های بزرگ شهرستان شروع خواهد شد و فرصتی است مغتنم برای جذب هرچه بیشتر گردشگر و توسعه این صنعت در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار