مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی:

داوری هشتمین جشنواره فانوس استان مرکزی به پایان رسید

کرمی گفت: اختتامیه جشنواره استانی با توجه به بخش‌های مختلفی که داوری شد در رتبه‌های اول تا سوم و همچنین همراه تقدیر از هیات داوران در مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ - 14July 2024

داوری هشتمین جشنواره فانوس استان مرکزی به پایان رسید«داود کرمی» مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک در خصوص جشنواره فانوس اظهار داشت: هشتمین جشنواره ملی فانوس مرحله استانی با دریافت ۴۱۴ اثر از ۱۰۳ هنرمند در شش بخش: هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود رادیویی و بخش دانش آموزی در ۲۰ شاخه داوری آثار انجام و تعداد ۱۸ اثر در بخش‌های مختلف به عنوان آثار برتر به دبیرخانه شنواره ملی برای رقابت با استان‌های دیگر ارسال شد.

اختتامیه جشنواره استانی با توجه به بخش‌های مختلفی که داوری شد در رتبه‌های اول تا سوم و همچنین تقدیر از هیات داوران در مردادماه برگزار می شود. فراخوان جشنواره سال گذشته در دی ماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به هنرمندان استان مرکزی اطلاع رسانی شد که این اطلاع رسانی منجر به ارسال ۴۱۴ اثر در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت و مقاومت بود. بیشترین آثار ارسالی را در بخش‌های تجسمی، پوستر، عکس و نقاشی بوده‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها