مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کازرون:

بیان شعر عاشورایی ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی است

حجت الاسلام والمسلمین «محمدی» گفت: هدف از برگزاری همایش شعر عاشورایی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا در راستای ترویج و ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقا سطح کیفی شعر آئینی اهل بیت (ع) است. 
کد خبر: ۶۷۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ - 14July 2024

بیان شعر عاشورایی ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «رسول محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در همایش شعر عاشورایی شاعران شهرستان کازرون در سالن شهدای گل‌های داوودی سپاه اظهار داشت: زبان هنر بهترین و تاثیرگذارترین زبان برای انتقال فرهنگ عاشورایی است. 

وی ادامه داد: شاعران اسلامی اشعار زیادی در مورد امام حسین (ع) سروده‌اند که بسیار زیبا و جوان پسند است و باید این آثار بیشتر نشر و ادامه پیدا نماید. 

حجت الاسلام محمدی به توانمندی شاعران شهرستان کازرون در بیان اشعار در وصف اهل بیت اشاره کرد و افزود: الحمدالله شهرستان کازرون با داشتن شاعران بزرگ در طول تاریخ در شعر و آئین‌های اشعار کشور به نمایش گذاشته است. 

وی از اهداف برگزاری همایش شعر عاشورایی گفت و اذعان داشت: هدف از برگزاری همایش شعر عاشورایی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام شامخ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا در راستای ترویج و ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقا سطح کیفی شعر آئینی اهل بیت (ع) است. 

در این مراسم شاعران شهرستان کازرون آقایان محمد کاظم دهقانیان فرد، حسین مسرور، حسین برزوی و سید ابراهیم بیدار مغز به قرائت اشعار خود پرداختند. 

در انتها با حضور مسئول نمایندگی، جانشین، مسئول حفاظت اطلاعات، مسئول بسیج مداحان، مسئول یگان شهید سلیمانی با اهداء لوح سپاس و هدیه از شاعران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار