مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در دیدار با سردار ظفری:

نیازمند همکاری بین دستگاه‌های مرتبط جهت کنترل بازار هستیم

«یونسی» گفت: همکاری مشترک بین کلیه دستگاه‌های مربوطه استان همدان جهت حفظ و کنترل بازار لازم و ضروری است.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 14July 2024

نیازمند همکاری بین دستگاه‌های مرتبط جهت کنترل بازار هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مرضیه یونسی» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در سطح بازار و لزوم کنترل آن نیاز است یک همدلی و همراهی لازم جهت رفع مشکلات موجود در سطح بازار ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به رصدها، پیگیری‌های مستمر و شبانه روزی بازرسان تعزیرات حکومتی استان مشکلات موجود در سطح بازار به صورت روزانه جهت تحلیل بررسی و اقدام لازم در اختیار قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: جهت مبارزه با فعالیت مخرب مانند دلالی در سطح بازار نیاز است که یک همکاری همه جانبه بین دستگاه‌هایی مانند  اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و بقیه دستگاه‌های مربوطه ایجاد شود و اقدامات لازم جهت حفظ آرامش لازم در سطح بازار انجام شده است.

وی متذکر شد: این مجموعه آمادگی کامل دارد با تمام توان در مقابله با اقدامات مخرب که در سطح بازار صورت می‌گیرد ایستاده و به صورت قاطع با تخلفات برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار