معاون امور زنان و خانواده دولت:

مرهون اعتقاد راسخ مادران نسل انقلاب به استحکام خانواده هستیم

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با حضور در منزل مادر یکی از بانوان فعال کشور در حوزه نهضت جوانی جمعیت کشور، از این مادر تکریم کرد.
کد خبر: ۶۷۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 14July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با حضور در منزل مادر یکی از بانوان فعال کشور در حوزه نهضت جوانی جمعیت کشور، از این مادر تکریم کرد.

مرهون اعتقاد راسخ مادران نسل انقلاب به استحکام خانواده هستیم

در این دیدار، خزعلی با تاکید بر اینکه نهضت جوانی جمعیت از جمله رویکرد‌های موکد دولت شهید رئیسی عزیز بوده، تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مصوب سال ۱۴۰۰ را از جمله قوانین درخشان برای حمایت از خانواده و بانوان ایرانی عنوان کرد. 

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، نقش برخی بانوان عضو نهاد‌های مردم‌نهاد و فعالان جهادی را در امر تبیین نهضت جوانی جمعیت، بسیار پربار دانست. وی تصریح کرد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، نه تنها تقدیر از بانوان تلاشگر و تاثیرگذار در عرصه نهضت جوانی جمعیت را وظیفه خود می‌داند، بلکه تکربم مادر این بانوان را نیز وظیفه خود می‌داند.

خزعلی تاکید کرد: معتقدیم، بانوان اثرگذار در نهضت جوانی جمعیت، در دامان مادرانی پرورش یافته‌اند که خود اعتقاد و باور به محوریت کانون خانواده در جامعه ایرانی داشته‌اند و این اعتقاد را به دختران خویش منتقل کرده‌اند و امروز جامعه ایرانی مرهون همین اعتقادات راسخ به استحکام خانواده است که نسل کهن‌سالان و میان‌سالان انقلاب، به بانوان جوان ایرانی اسلامی به ودیعه سپرده‌اند.

مرهون اعتقاد راسخ مادران نسل انقلاب به استحکام خانواده هستیم

در این دیدار، خزعلی با حضور در منزل پدری سمیرا فتح‌اللهی، از مادر این بانوی جوان فعال در حوزه نهضت جوانی جمعیت تقدیر کرد

همچنین در این دیدار خانم لعیا نوباوه، مادر بانوی جوان فعال در نهضت جوانی جمعیت، ضمن تقدیر از این ابتکار معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دولت شهید رئیسی را دولت خدمتگزار و مهربان با خانواده عنوان کرد. وی همچنین در این دیدار، در حرکتی نمادین، خزعلی را از زیر قرآن عبور داد و برای معاون رئیس جمهور حسن عاقبت و سلامتی طلبید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها