فرماندار ویژه ملایر خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ملایر

«اسماعیلی» گفت: روز تاسوعای حسینی اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ - 14July 2024

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ملایربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگ تاسوعای حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) باعث پیوند همه قلوب مومنین و آزادگان جهان است و شعار محوری زیبای «آزادگان عالم در خیمه حسین اند» بسیار دقیق و صحیح است.

وی افزود: به برکت خون سیدالشهداء، شیعه امروز از هر زمانی به قله‌های سربلندی نزدیک‌تر است و دوران غربت تشیّع و اهلبیت به اتمام رسیده است و امروز عمق نفوذ فرهنگی تشیّع از شرق تا غرب عالم و از مدیترانه تا آن سوی اقیانوس ها را فراگرفته است. 

فرماندار ملایر تصریح کرد: در طول تاریخ، دستگاه امام حسین (ع) ذره ای تزلزل نیافته و اسلام مدیون این دستگاه معظم است و مهمترین مولفه این دستگاه عمل به موقع است و عمل بی هنگامی چون توابیین هیچ محلی از اعراب ندارد، کنگره بزرگ اربعین و عزاداری های باشکوه در همین ایام محرم و صفر نشانه ای است از قدم های بلند جهان اسلام برای رساندن پیام انسان ساز حسینی.

وی عنوان کرد: تجربه بسیار موفقی در دو سال اخیر داشتیم و آن هم اجتماع بزرگ مومنین و مردم عزادار ملایر در ایام سوگواری ماه محرم است، سال گذشته حضور پیکر مطهر شهید سرهنگ «علی میرزایی» این مراسم را بحمدالله معنوی‌تر کرد، مهمترین اثر این اجتماع بزرگ، محکم تر شدن پیوندهای وحدت آفرین بین عاشقان اهلبیت و مردم است‌.

اسماعیلی متذکر شد: به فضل الهی روز (دوشنبه) ۲۵ تیرماه مصادف با روز تاسوعای حسینی، ساعت ۱۸ در میدان شهید جوکار (زندیه) صحنه‌ای عظیم و باشکوه دیگر از مردم ملایر را در برگزاری عزاداری حسینی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار