مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس ما استمرار فرهنگ عاشوراست

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری گفت: دفاع مقدس ما استمرار فرهنگ عاشوراست و هرجایی که این فرهنگ نهادینه شود، پیروزی به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۷۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ - 14July 2024

دفاع مقدس ما استمرار فرهنگ عاشوراستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از فراخوان مسابقه کتابخوانی "ظفر" با گرامیداشت سالروز عملیات رمضان و سالروز شهادت شهید شاخص کشوری شهید "ظفر خالدی" اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس قطره‌ای است از دریای بی کران عاشورای حسینی، زیرا همه مفاهیمی که در عاشورا بود در دفاع مقدس نیز معنا پیدا کرده است همچون ایثار، شهامت و شهادت، ازخودگذشتگی، صبر و اخلاص و ... که همه برگرفته از فرهنگ عظیم عاشوراست.

ذوالفقاری گفت: الگوگیری رزمندگان ما از عاشورا و نقش آفرینان عاشورا بود. بویژه جوانان و نوجوانان ما با تاثی از حضرت علی اکبر (ع) در جبهه حضور یافته و از بالاترین هستی خود در دفاع از خاک و میهن خود گذشتند.

وی افزود: دفاع مقدس ما استمرار فرهنگ عاشوراست و هرجایی که این فرهنگ نهادینه شود، پیروزی به دنبال دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور سندی است اثرگذار در خصوص نقش و حضور فعال دانش آموزان در عرصه‌های دفاع مقدس.

ذوالفقاری بیان کرد: امروز ما در مقابل این شهدا وظیفه داریم ادامه دهنده راهشان بوده و سبک زندگی شهدا را بشناسیم و بتوانیم پیام شهدا را به نسل جوان و به خصوص دانش آموزان برسانیم که یکی از این روش‌ها مطالعه کتاب‌های زندگینامه شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار