پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان همدان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

فرمانده انتظامی استان همدان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۷۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸ - 15July 2024

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان همدان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح ذیل است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم، ماه عزا و ماتم بیکران شیعه، جهاد و حماسه، پیروزی خون بر شمشیر، قیام و بیداری و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم و ستم و بی عدالتی و مکتبی جاودانه برای انسان سازی است. 

کربلا قرارگاه عشق و پناهگاه عاشقان است و واقعه کربلا همواره یاد آور آن است که عمل به نصایح حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا تکلیفی دینی و مذهبی برای شیعیان و پیروان واقعی اهل البیت(ع) محسوب می شود.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذاشته که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم،خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا،در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دل سوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد. 

اینجانب فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) ، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم شریف و ولایت مدار استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان و همکاران انتظامی تسلیت عرض می‌نمایم. امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده‌ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها