همزمان با سراسر کشور؛

عزاداران خوزستانی تاسوعای حسینی را گرامی داشتند

خوزستانی‌ها امروز عزادار مظلومیت یاران با وفای اباعبدالله(ع) شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) را نشان دادند.
کد خبر: ۶۷۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ - 15July 2024

عزاداران خوزستانی در گرمای 50 درجه یاد تاسوعای حسینی را گرامی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، همزمان با تاسوعای حسینی، اجتماع عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در جای جای خوزستان برگزار شد.

همزمان با نهمین روز از ماه محرم، مراسم حزن و اندوه تاسوعای حسینی از سوی عزاداران خوزستانی برگزار شد. خوزستانی‌ها امروز در گرمای بالای 50 درجه عزادار مظلومیت یاران با وفای اباعبدالله(ع) شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) را نشان دادند.

شیفتگان حسینی در اهواز که از قدیم شهره و شیفته اباعبدالله بودند امروز با برگزاری اجتماع در حسینیه ثارالله و دیگر حسینیه‌ها و تکایا و مساجد به سوگ نشستند. همچنین همزمان با اهواز در سایر شهرستان‌های خوزستان عاشقان اباعبدالله با تجمع در بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، مساجد و تکایا در ماتم شهادت سقای دشت کربلا سوگواری کردند. 

عزاداران خوزستانی امروز مانند مردم دیگر نقاط کشور در قالب دسته‌جات زنجیرزنی و سینه‌زنی و شرکت در مجلس نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت غرق در اندوه شهادت علمدار کربلا شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار