فرماندار تفتان؛

علیرضا شهنوازان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، پیام تسلیت صادر کرد

«علیرضا شهنوازان» فرماندار تفتان طی پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم مؤمن و خداجوی شهرستان تفتان تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 16July 2024

علیرضا شهنوازان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، پیام تسلیت صادر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان»  فرماندار تفتان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است

کربلا و محرم تنها یک حادثه نیست، بلکه یک واقعه است که انسانهای بسیاری در طول چهارده قرن در این مکتب تربیت شده اند و چه بسیار انسانهایی که با حضور در مجالس محرم جهت زندگی خود را عوض کرده اند. کربلا و محرم نگرش انسان را به زندگی تغییر می دهد. محرم هدف برای زندگی کردن را عمیق تر به زندگی معنایی بس عظیم می بخشد. محرم ماه توبه است و ماه بازگشت به خدا و ماه پیدا کردن حقیقت و راه درست زندگی کردن و بهترین بدرود گفتن بر دنیا، اوج فضایل اخلاقی است؛ محرم اخلاق را با نمونه های عینی اش به ما می آموزد. محرم درس وفاست درس آزادی و آزادگی و درس عزت است.


قیام حضرت امام حسین (ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

 حماسه تاسوعا و عاشورای حسینی، حماسه ای بس بزرگ از انسان های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچگاه به درک واقعی آن نخواهد رسید.

 آری، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حسین (ع) است.

اينجانب فرارسيدن تاسوعا و عاشورای حسينی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی مسلمانان آزاده جهان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم خدا جو و متدین شهرستان تفتان تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها