رهبر انصارالله یمن:

عربستان از طرفداری آمریکا و اسرائیل دست بردارد

رهبر انصارالله یمن اعلام کرد مساله فلسطین محوری‌ترین مسائل و بزرگترین مصیبت در جهان است، این مایه شرم بزرگی است که مساله فلسطین در جهان اسلام مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد و حتی برخی در این جنایت همدست باشند.
کد خبر: ۶۷۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ - 16July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز سه‌شنبه طی سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی اعلام کرد: امام حسین علیه السلام تلاش کرد امت اسلامی را از طغیان و سرکشی یزید نجات دهد که خطری علیه دین و بقای آن بود.

عربستان از طرفداری آمریکا و اسرائیل دست بردارد

الحوثی با بیان اینکه نهضت مبارک امام حسین علیه السلام امتداد اصیل اسلام و یک الگوست، گفت: واقعه کربلا به عنوان زخمی عمیق در وجدان امت اسلامی باقی مانده و تا روز قیامت درد این واقعه تسکین نخواهد یافت.

رهبر انصارالله افزود: مردم ما در حالی عاشورای حسینی را از میدان نبرد فی سبیل الله گرامی می‌دارند که پرچم را در دست داشته و در این راه شهیدان بسیاری نثار کردند و با حضور میلیونی در میادین و ایستادگی در جبهه‌های نبرد به راه خود ادامه می‌دهند.

 وی اظهار داشت: مساله فلسطین محوری‌ترین مسائل و بزرگترین مصیبت در جهان است، این مایه شرم بزرگی است که مساله فلسطین در جهان اسلام مورد بی‌‎اعتنایی قرار گیرد و حتی برخی در این جنایت همدست باشند.

 رهبر انصارالله ادامه داد: میدان رویارویی با دشمن اسرائیلی و آمریکایی میدانی است که همه امت باید در آن نقش داشته باشند و با جدیت در حمایت از مردم فلسطین وارد عمل شوند. وی تصریح کرد: مردم ما آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه گام‌های اقتصادی حمایتی حکومت عربستان به عنوان قارون عصر و شاخ شیطان از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

 رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: «من رژیم عربستان را نصیحت می‌کنم به هشدار‌ها و فریاد‌های مردم ما گوش فرا دهد و از این مسیر اشتباه در طرفداری از آمریکا و اسرائیل و دشمنی با خداوند و مسلمانان و یمن دست بردارد.»

وی با بیان اینکه تشدید تنش خصمانه عربستان علیه مردم ما پس از دستور آمریکا و در راستای خدمت به اسرائیل انجام شد، گفت: از جمله نتایج عجیب و غیرمعمول ما علیه دشمنان، طرد ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور از دریای سرخ است.

 الحوثی خاطرنشان کرد: به اذن خداوند، شوکت و جبروت مزدوران آمریکا شکسته خواهد شد و امکانات و توانمندی‌های آنها به دست بندگان مومن خداوند در یاری رساندن به مردم فلسطین و مظلومیت امت نابود خواهد شد.

الحوثی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از غزه با هماهنگی بقیه جبهه‌های پشتیبان و آزادگان امت ادامه خواهد داشت، گفت: تا توقف حملات و رفع محاصره از غزه، تشدید عملیات موشکی و دریایی ما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار