مدیر نمایندگی ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه وبویراحمد به حرمت سیدالشهدا (ع)

همزمان با ایام محرم و به حرمت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۶۷۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ - 16July 2024
آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه وبویراحمد به حرمت سیدالشهدا (ع)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «علی عباس فلاحتی مطلق» مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و حرمت حریم ایام عزاداری اهل بیت (ع) و همکاری صمیمانه و پرتلاش مدیر کل زندان ها، مراجع قضایی و شورا‌های صلح و سازش تعداد ۱۱ زندانی با بدهی ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی از ندامتگاه‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
 
فلاحتی مطلق با اینکه در حال پیگیری پرونده‌های تعداد دیگری از زندانیان واجدالشرایط برای آزادی هستیم و با تقدیر از شکات پرونده‌های زندانیان مذکور افزود: شکات به عنوان خیرین در گذشت از بخش زیادی از طلب خود در آزادی اینگونه زندانیان نقش ارزشمندی ایفا کرده اند.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مبلغ بدهکاری این تعداد بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شکات گذشت کرده اند و مابقی را نیز با اعطاء تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانی و کمک‌های بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.
 
وی عنوان کرد: هم اکنون ۳۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان هستند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.
 
فلاحتی مطلق در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها