سید حسن نصرالله:

طوفان‌الاقصی تبدیل به عامل وحدت مسلمانان در برابر «اسرائیل» شده است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی وعده بر حق قرآن است، گفت: نبرد طوفان الاقصی یکی از طولانی‌ترین و بزرگترین نبردهایی است که دشمن به آن اعتراف کرده و این نبرد عامل وحدت مسلمانان در برابر خطر بزرگ اسرائیل شده است.
کد خبر: ۶۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 17July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به‌مناسبت شب عاشورا ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم عزاداری و از نیروهای امنیتی به خاطر حفظ امنیت عزاداران حسینی (ع) به حادثه تیراندازی در مراسم عزاداری سیدالشهدا(علیه السلام) در حومه شهر «مسقط»، پایتخت عمان اشاره کرد و به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

طوفان‌الاقصی تبدیل به عامل وحدت مسلمانان در برابر «اسرائیل» شده است

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: از برکات این عملیات و همبستگی جبهه‌های پشتیبان این است که آثار مثبتی در کاهش تنش فرقه‌ای داشته است، این در حالی است که دستگاه‌های جاسوسی  غرب در دهه گذشته برای آن (تنش فرقه‌ای) برنامه‌ریزی و روی آن حساب باز کرده بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: بسیاری در حمایت از غزه کوتاهی کرده‌اند و برخی از این افراد برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود، به احیای مسائل فرقه‌ای، گشودن پرونده‌های قدیمی و دامن زدن به نفرت متوسل می‌شوند.

سیدحسن نصرالله ادامه داد: پس از پایان پیروزمندانه نبرد طوفان الاقصی، پرونده‌های اختلافات فرقه‌ای بار دیگر باز می‌شود تا یکی از نتایج مبارک این عملیات که اتحاد مسلمانان در مقابل خطر بزرگ اسرائیل است، را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: ما در حال نبردی هستیم که افق و چشم‌انداز آن روشن است و وعده قرآنی داریم که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت. نبرد طوفان الاقصی یکی از طولانی‌ترین و بزرگترین نبردهایی است که دشمن به آن اعتراف کرده و از همه مهمتر اینکه این نبرد، نبرد محور و ملت‌های مقاومت است. 

نصرالله اعلام کرد: آنچه از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون در منطقه رخ داده، فساد و استکبار بزرگ صهیونیستی علیه همه ملت‌ها، دولت‌ها و ارتش‌های منطقه بوده است و دشمن صهیونیستی با حمایت غرب تمامی اعراب را تحقیر می‌کند. تا زمانی که این فساد اسرائیل ادامه یابد، وعده عذاب الهی خواهد آمد و این فساد نمی‌تواند ادامه یابد و این تنها موضوع زمان است. 

وی در این باره ادامه داد: عذاب الهی علیه اسرائیل قبلاً به دست انسان‌ها بود و مجازات فساد و خودبزرگ‌بینی آن نیز توسط انسان‌ها خواهد بود؛ چراکه معتقدند اسرائیل دشمن و مادر فساد است و این مزیت محور مقاومت است. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: خداوند به دست افرادی که معتقدند «اسرائیل» یک غده سرطانی است که باید ریشه کن شود، مجازاتی را برای رژیم اشغالگر خواهد فرستاد. 

سیدحسن نصرالله همچنین گفت: دانشمندان تخمین می‌زنند که ۷۰ یا ۸۰ سال پس از تأسیس، نابودی رژیم اشغالگر اتفاق می‌افتد و داده‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی آن‌ها حاکی از آن است که این رژیم به مرحله حساسی رسیده است. 

وی ادامه داد: نسل‌های کنونی کسانی هستند که مجازات را علیه اسرائیل اجرا می‌کنند و شاخص‌ها حاکی از حضور این نسل‌ها در غزه، کرانه باختری و جبهه‌های پشتیبانی است. این نسل‌های حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبانی، ان‌شاءالله نابودی اسرائیل به دست آن‌ها خواهد بود و اگر مرزها به روی آنها باز می‌شد، می‌دیدیم آنها چگونه وظیفه حمایت از غزه را انجام می‌دادند.

 سیدحسن نصرالله بیان کرد: با امام حسین (ع)، با نوه آن حضرت صاحب عصر، با نماینده واقعی ایشان امام خامنه‌ای و علما و رهبران شهیدمان تجدید بیعت می‌کنیم و در مسیر دستیابی به پیروزی‌ها حرکت می‌کنیم و در این راه نه از مرگ می ترسیم و نه باکی از آن داریم. 

وی تأکید کرد: به کسانی که می‌خواهند ما را با مرگ از آمریکا، اسرائیل، غرب و برخی در داخل بترسانند، می‌گوییم ما مردمی هستیم که نه از جنگ می‌ترسیم و نه از آن باکی داریم، زیرا بیشترین چیزی که جنگ می‌تواند به ارمغان بیاورد، پیروزی یا شهادت است. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین گفت: نبرد طوفان الاقصی آزمونی است که در آن موفق خواهیم شد و با توجه به رها شدن غزه توسط جهان و کمبود حامیان و یاوران آن، ما وظیفه خود را رها نکرده‌ایم.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه همه مسلمانان صرف‌نظر از اختلافات مذهبی، اهل بیت(علیهم السلام) را دوست دارند و این امری رایج است، تأکید کرد: ناامنی‌هایی که توسط برخی کینه‌وران متعصب و جاهل انجام می‌شود مانع از ادامه مجالس عاشورا نشد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها