میز خدمت قضایی همراه با عزاداری شام غریبان در زندان یاسوج

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و قضات دادسرای عمومی و انقلاب با حضور در زندان مرکزی یاسوج ضمن شرکت در مراسم سوگواری شام غریبان حضرت سیدالشهدا (ع) با ۱۱۰ نفر از زندانیان دیدار و مطالبات قضایی آنان را بررسی کردند.
کد خبر: ۶۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 17July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «منصور بیژنی» مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در شب شام غریبان اهل بیت عصمت و طهارت «سید علی ملک حسینی» دادستان یاسوج معاونین دادستانی و برخی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب، در ادامه بازدید‌های مستمر خود از مراکز ندامتگاهی و در راستای سند تحول قضایی با حضور در زندان مرکزی یاسوج ضمن شرکت در مراسم شام غریبان در اندرزگاه‌های مختلف با ۱۱۰ نفر از زندانیان دیدار و پاسخگوی مطالبات قضایی آنان شدند.
 
میز خدمت قضایی همراه با عزاداری شام غریبان در زندان یاسوج
 
منصوری ضمن تقدیر از تعامل خوب و اثر گذار مجموعه قضایی استان افزود: دیدار‌های نزدیک مراجع قضایی با زندانیان، ما را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده سازمان که همان تأمین امنیت بیشتر و موضوع مهم اصلاح و تربیت و باز اجتماعی شدن افراد بزهکار است نزدیکتر می‌کند.
 
مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دیدار بی واسطه مسؤلین قضایی در مواقع مختلف بالاخص حضور آنان در این شب بزرگ و ارزشمند در بین زندانیان نشان از تکریم زندانی و دلسوزی آنان برای رفع مشکلات قضایی زندانیان در راستای عمل به حقوق شهروندی آنان است.
 
میز خدمت قضایی همراه با عزاداری شام غریبان در زندان یاسوج
 
مقامات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب در جمع زندانیان در سوگواری شام غریبان اهل بیت پیامبر (ص) شرکت کرده و همراه با خیل عزاداران حسینی سوگواری کرده و سپس با حضور در اندرزگاه‌های مختلف با زندانیان در دیداری و چهره به چهره پاسخگوی مشکلات و مطالبات آنها شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها