درخشش قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد در بین گروه‌های جهادی کشور

قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی شهرستان گناباد با همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان بعنوان قرارگاه برتر کشور شد.
کد خبر: ۶۷۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 17July 2024

درخشش قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد در بین گروه‌های جهادی کشوربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «اسماعیل صدیقی» مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی شهرستان گناباد در جمع خبرنگاران از انتخاب این قرارگاه جهادی بعنوان دومین سال پیاپی بعنوان قرارگاه برتر خدمت‌رسانی کل کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: این قرارگاه به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه گناباد خدمات بزرگی به جامعه محروم و یتیم شهرستان‌های تابعه استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی ارائه داده است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گفت: اجرای بالغ بر ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی مسکن برای محرومین شهرستان با همکاری خیرین و ناحیه مقاومت بسیج از جمله اقدامات این قرارگاه جهادی است.

صدیقی افزود: قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی با امکانات کم و تجهیزات محدود کار خود را آغاز کرد، اما به تدریج به همت آحاد مردم به خصوص سپاه ناحیه گناباد این قرارگاه از غنی بیشتری برخوردار شد به طوری که هم‌اکنون بیش از ۷۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص در زمینه‌های مختلف عضو این قرارگاه شده‌اند که این موفقیت مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: از جمله کمک‌های خوبی که در زمینه ماشین‌آلات از سوی سپاه شهرستان گناباد به قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی شده است می‌توان به در اختیار قرار دادن یک دستگاه کامیون بنز ده تن، بیل مکانیکی، نیسان کمپرسی، کاپرا دوکابین، مینی‌بوس و میدل باس اشاره کرد. همچنین بتنیر، دستگاه جوش، موتور برق، و مصالح ساختمانی از سوی سپاه ناحیه گناباد در اختیار این قرارگاه قرار گرفته است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی در ادامه به دیگر خدمات عام‌المنفعه این قرارگاه اشاره کرد و بیان داشت: از دیگر اقدامات این قرارگاه ارائه خدمات به زائران سید و سالار شهیدان در مسیر نجف تا کربلا است که با بازسازی و بهسازی موکب‌های اربعین محقق شده است.

صدیقی خاطرنشان کرد: سال گذشته چندین موکب به دست توانای بسیجیان قرارگاه جهادی در شهر عراق مرمت و بهسازی شده است و امسال هم به لطف خدا این مهم در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

وی ابراز داشت: اگر حمایت‌های سپاه شهرستان گناباد در کمک و حمایت از قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی نبود این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار