مسئولان سپاه کربلا درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتند

سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران و حجت‌الاسلام «بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام «جباری» امام جمعه شهرستان بهشهر  را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۷۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ - 17July 2024

مسئولان سپاه کربلا درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرتیپ دوم پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران وحجت‌الاسلام والمسلمین «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه شهرستان بهشهر  پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین «جباری» امام جمعه محترم شهرستان بهشهر در شام غریبان شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایش مایه تاثر و تاسف بسیار شد.

این روحانی خدوم و مردمی قریب به یک دهه مسئولیت در شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر، خدمات بسیار و ارزشمندی را در سنگر‌های مختلف هدایت، تبیین و ترویج ارزش‌های دینی، و پیشرفت و آبادانی آن بلاد به یادگار گذاشته است.

اینجانبان و مجموعه سپاه و بسیج دیار علویان ضمن عرض تسلیت به آحاد مردم شریف شهرستان بهشهر، جامعه روحانیت استان مازندران، به ویژه بیت مکرم آن مرحوم، صبری عظیم و اجر جزیل درغم از دست دادن این عالم فرزانه و همچنین رحمت الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام را برای این روحانی مجاهد از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار