استاندار البرز:

تغییر دولت، خللی در ساخت موزه دفاع مقدس البرز ایجاد نخواهد کرد+ فیلم

«عبدالهی» در جریان بازدید از روند ساخت موزه دفاع مقدس استان البرز، با تأکید بر ارزش و احترام دفاع مقدس برای همه دولت‌ها، اعلام کرد که تغییر دولت خللی در زمان‌بندی ساخت این پروژه ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 17July 2024

«مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با مدیران شهری و شهرداران کرج و فردیس، ابراز امیدواری کرد که با همدلی تمامی ارگان‌های استان، احداث این موزه طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده ادامه یابد و مردم البرز از برکات این مکان ارزشمند که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا است، بهره‌مند شوند.

وی در خصوص اهمیت موزه دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار داشت: این مکان می‌تواند نقشی اساسی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایفا کند. تعهد ما بر این است که با عزمی همگانی، دین خود را به شهدا ادا کرده و از هیچ تلاشی برای تکمیل موزه شهدای استان البرز دریغ نکنیم.

عبدالهی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و تلاش مضاعف، شاهد بهره‌برداری از این موزه در موعد مقرر و به عنوان نمادی از ایثار و شهادت مردم البرز باشیم.

وی نقش موزه دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده را بسیار مهم دانست و آن را فرصتی ارزشمند برای تعلیم و تربیت نسل نو بر پایه ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس برشمرد.

این مسئول تعهد خود و سایر مسئولان را برای تکمیل این پروژه و تبدیل آن به مرکزی فرهنگی و آموزشی پویا برای نسل جوان اعلام کرد.

در این بازدید، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، نیز گزارشی از پیشرفت پروژه ارائه کرد.

موزه دفاع مقدس البرز در زمینی به مساحت ۳/۴ هکتار در حال احداث است. این مجموعه فرهنگی شامل بخش‌های مختلفی از جمله موزه شهدا، موزه عملیات، مرکز فرهنگی و آموزشی، کتابخانه و بخش کودک و نوجوان خواهد بود و می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی استان، نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند.

پیش‌بینی می‌شود زون A و B این موزه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار