فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق:

ترویج «فرهنگ عاشورایی» به نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه کمک می‌کند

امیر سرتیپ دوم «معصومی» گفت: با ترویج فرهنگ عاشورایی می‌توان ارزش‌هایی مانند ایثار، شهادت و ظلم‌ستیزی را در جامعه نهادینه کرد.
کد خبر: ۶۷۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 17July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان این یگان پدافندی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ و تبیین واقعه عاشورا در جامعه به‌ویژه نسل جوان اظهار داشت: با ترویج این فرهنگ می‌توانیم ارزش‌هایی مانند ایثار، شهادت و ظلم‌ستیزی را در جامعه نهادینه کنیم و به جهانی عاری از ظلم و ستم نزدیک‌تر شویم.

حفظ و نشر فرهنگ عاشورا، رسالتی خطیر بر دوش همه ماست / دشمنان به دنبال انحراف فکری نسل جوان کشورمان هستند

سرتیپ دوم معصومی «عاشورا» را مظهر عدالت‌خواهی، آزادگی و فداکاری در راه حق دانست و افزود: ترویج این فرهنگ، به معنای زنده نگه‌داشتن این ارزش‌های والا و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال انحراف افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان، از مسیر حق و حقیقت هستند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ عاشورا، با نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی، در برابر این تهاجمات فرهنگی ایستادگی و جامعه را در برابر آن‌ها بیمه می‌کند.

وی از عاشورا به‌ عنوان درس‌آموز و الگوسازی برای زندگی سعادتمندانه یاد کرد و با بیان اینکه حفظ و نشر فرهنگ عاشورا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، رسالتی خطیر بر دوش همه ما است، گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی، به معنای ارائه الگو‌های رفتاری صحیح به افراد جامعه است تا با الهام‌گیری از آنها، زندگی سعادتمندانه‌ای را در پیش داشته باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، وحدت و همبستگی را یکی از عوامل پیروزی حضرت سیدالشهدا (ع) در واقعه عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با الگوگیری از امام حسین (ع) و یارانش، وحدت و همبستگی خود را حفظ کنند و در برابر دشمنان اسلام متحد باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها