استاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرد

«عبداللهی» صبح امروز (چهارشنبه) از روند ساخت و پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز در پارک جهان نما بازدید کرد.
کد خبر: ۶۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶ - 18July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «مجتبی عبدالهی» استاندار البرز، در بازدید از روند ساخت و پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز، ضمن گفتگو باسردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مسئولان مربوطه، در جریان آخرین اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی برای تکمیل این پروژه قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند و به عنوان نمادی از رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم شهیدپرور البرز در دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور حماسه‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام باشد..

عبدالهی همچنین بر ضرورت تسریع در روند ساخت و تکمیل این پروژه تأکید کرد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی استان، در خدمت مردم و به ویژه نسل جوان قرار گیرد.

در این بازدید، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گزارشی از پیشرفت پروژه ارائه کرد و گفت: باغ موزه دفاع مقدس البرز در زمینی به مساحت ۳.۴ هکتار در حال احداث است و این مجموعه فرهنگی شامل بخش‌های مختلفی از جمله موزه شهدا، موزه عملیات، مرکز فرهنگی و آموزشی، کتابخانه و بخش کودک و نوجوان خواهد بود.

استاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرداستاندار البرز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس بازدید کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار