هشدار سیدحسن نصرالله به رژیم صهیونیستی

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان امروز خود به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی ضمن اعلام حمایت مجدد از غزه نسبت به گسترش جنگ در شمال سرزمین‌های فلسطین اشغالی به تل‌آویو هشدار داد.
کد خبر: ۶۷۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 18July 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم باشکوه عاشورای حسینی که روز گذشته در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، به رژیم صهیونیستی هشدار داد: این گروه مقاومت اسلامی لبنانی همچنان که از نخستین روز آغاز جنگ غزه در حمایت از مردم این باریکه وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده است، هرگز دست از حمایت از غزه برنخواهد داشت.

هشدار جدی سیدحسن نصرالله به رژیم صهیونیستی

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این سخنان با هوشمندی تمام و با ارزیابی آخرین وضعیت و شرایط میدان جنگ غزه به این موضوع مهم اشاره کرده که رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود قرار دارد و این شرایط با سرچشمه گرفته از این موضوع دانست که در جنگ غزه که بیش از ۹ ماه از آغاز آن می‌گذرد مردم غزه و حماس هیچگاه حتی برای یک روز هم تنها بودند و محور مقاومت و سایر جبهه‌های مقاومت همچون عراق، لبنان، یمن، سوریه و از همه مهمتر ایران در کنار فلسطینیان قرار دارند.

بر همین اساس است که با توجه به وقایع و رویداد‌های ۹ ماه اخیر جنگ غزه و عدم دستیابی ارتش رژیم صهیونیستی به تمامی اهداف و برنامه‌های ازپیش تعیین شده خود و در کنار آن، تلفات و خسارات فراوانی که بر ارتش این رژیم اشغالگر و نامشروع وارد شده همه دست به دست هم داده و موجب شده تا رژیم «اسرائیل» در سخت‌ترین و بدترین روز‌های دوران اخیر خود قرار داشته باشد.

«سیدحسن نصرالله» به عنوان رهبر شجاع، مبارز و دوراندیش حزب‌الله لبنان در این سخنان تلویحا اعلام کرد که در جریان جنگ غزه کل امت اسلامی با رژیم صهیونیستی در جنگ هستند و شاهد این مدعی هم نبرد ارتش «اسرائیل» در چندین جبهه با گروه‌های مختلف مقاومت در منطقه است. در حقیقت باید گفت که در ظاهر شاهد جنگ میان رژیم صهیوینستی و گروه حماس هستیم ولی در باطل شاهد فعالیت چندین جبهه علیه این رژیم اشغالگر و کودک‌کش هستیم.

از طرف دیگر، عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در جبهه جنگ غزه آنقدر روشن و غیرقابل انکار است که فرماندهان ارتش متجاوز آنها برای سرپوش گذاشتن و مخفی کردن تمامی شکست‌ها و ناکامی‌های خود دستور کشتار، قتل‌عام و از همه بدتر نسل‌کشی کردم غزه را به عناصر تروریست خود صادر کردند.

باری به هرجهت، سخنان «سیدحسن نصرالله» فقط راوی حمایت و پشتیبانی از مردم غزه نبود و دبیرکل حزب‌الله لبنان خیلی واضح و روشن و برای چندمین بار به رژیم صهیونیستی و سران و مقامات تل‌آویو هشدار داد که اگر ارتش آنها به جنوب لبنان نزدیک شوند و بخواهند وارد خاک لبنان شوند بخش قابل توجهی از لجستیک ارتش خود به خصوص تانک‌های خودشان را از دست خواهند داد.

موضوع دیگری که شجاعت دبیرکل حزب‌الله لبنان را به رخ صهیونیست‌ها می‌کشد این است که «سیدحسن نصرالله» نکته دیگری را هم به رژیم صهیونیستی گوشزد می‌کند و آن ادامه پیدا کردن حملات موشکی این گروه مقاومت اسلامی لبنانی تا زمان توقف کامل جنگ غزه است. موضوعی که تنها یک راه را پیش روی تل‌آویو قرار می‌دهد و آن تن دادن به توافق آتش‌بس با گروه «حماس» برای رهایی از حملات موشکی حزب‌الله لبنان است.

نکته جالب دیگری که در سخنان «سیدحسن نصرالله» توجهات را به خود جلب کرده این است که رژیم صهیونیستی برای اولین بار است که خود را در مسیر رسیدن به اهدافش ناتوان می‌بیند. ضمن اینکه بعد از ۹ ماه جنگ غزه شاهد هستیم که این رژیم اشغالگر و کودک‌کش در بحران‌های مختلف و متنوعی گرفتار شده است. بحران‌هایی که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود راهی گریزی از آنها وجود ندارد.

در پایان باید گفت: دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان امروز خود بار دیگر بر حمایت و پشتیبانی از مردم غزه مهر تائیدی زد و هشداری بسیار جدی به رژیم صهیونیستی داد که اگر وارد خاک لبنان شوند با تلفات و خسارات فراوان و غیرقابل تصوری روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها