پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در پیامی رحلت حجت‌الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 17July 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران در پی درگذشت امام جمعه بهشهربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی رحلت حجت‌الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خبر درگذشت روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز و مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «سید عربعلی جباری» (رحمت الله علیه) امام جمعه محترم بهشهر موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب شد.

ایشان قریب به سیزده سال در سنگر امامت جمعه شهر‌های سرخرود و بهشهر به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرده و همواره در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلاب اسلامی و پیگیری مشکلات مردم در تلاش بود که بی‌شک خدمات ارزشمند ایشان نزد خداوند متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

ان شاء الله در این ایام که معطر به نام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلاست و ایشان هم در شام غریبان حضرتش به سوی معبود شتافتند، مشمول رحمت و مغفرت واسعه الهی و میهمان خاص حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) باشند.

اینجانب درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، مردم مؤمن و انقلابی استان مازندران به‌ویژه شهرستان بهشهر و بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها