جانشین فرمانده انتظامی کشور:

فراجا از مردم و برای خدمت‌رسانی به مردم است

سردار رضایی گفت: امروز مجموعه انتظامی افتخار دارد به اینکه در کنار مردم با دغدغه تلاش می‌کند تا مطالبات مردم را بر اساس قانون و مقررات پیگیری کند. 
کد خبر: ۶۷۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ - 17July 2024

نیروی انتظامی از مردم و برای خدمت‌رسانی به مردم است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای شهرکرد اظهار داشت: فراجا از مردم و برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: امروز مجموعه انتظامی افتخار دارد به اینکه در کنار مردم با دغدغه تلاش می‌کند تا مطالبات مردم را و بر اساس قانون و مقررات پیگیری کند.

سردار رضایی گفت: یکی از دغدغه‌های مردم و مجموعه انتظامی کاهش جرایم است و براساس کار‌های تحقیقاتی و تخصصی بیشترین علت برای بازدارنده نبودن جریمه‌ها برای جرایم، این است که جرایمی که در کشوراتفاق می‌افتد، مجازات‌ها یا به اصطلاح هزینه جرم تناسبی با جرم ندارد.

وی گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در کاهش جرایم، تهیه پیوست رسانه‌ای و مطالبات واقعی و دقیق باید در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. 

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور افزود: با توجه به ایام محرم و صفر و افزایش مسافرت به کربلا، خدمات گذر مرزی و گذرنامه‌ها برای اربعین امام حسین (ع) یکی از خدماتی است که از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود تا تردد آسان به سمت عراق و عتبات و عالیات انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار