تقدیر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور مردم در مراسم سوگواری ایام محرم

آیت‌الله «حسینی» گفت: حضور پر رنگ دلدادگان امام حسین (ع) در جای جای استان در مراسم عزای حسینی، نشان دهنده عشق و اردات آنها به اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۷۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ - 17July 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع عزاداران بخش پاتاوه با اشاره به مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه عاشورا، اظهار داشت: امام حسین (ع) معلم جوانمردی و بصیرت دینی است.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه نمی‌توان عزادار امام حسین (ع) بود ولی بر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه چشم پوشید، افزود: جبهه مقاومت و در راس آن انقلاب اسلامی هم‌اکنون در کنار مظلومان تاریخ، پرچم امام حسین (ع) را برای ظلم‌ستیزی و مبارزه با زیاده‌خواهی استکبار جهانی برافراشته نگه داشته‌اند.
 
تقدیر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از حضور پرشور مردم در مراسم سوگواری ایام محرم
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حضور پر رنگ دلدادگان امام حسین (ع) در جای جای استان در مراسم عزای حسینی، نشان دهنده عشق و اردات آنها به اهل بیت (ع) است.
 
در پایان سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پاتاوه، ضریح امام زاده باباحاجی در تنگ برایی روستای تمنک نصب شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار