استاندار آذربایجان غربی:

با رویکرد دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به اتمام موزه‌های دفاع مقدس شد

«معتمدیان» گفت: با رویکرد دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم در سفر استانی شهید رئیسی، توجه ویژه‌ای به اتمام باغ موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های راهیان نور در استان صورت گرفت.
کد خبر: ۶۷۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 17July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز به همراه «رهبر دین» معاون امور عمرانی استاندار و «مهدی زاده» شهردار ارومیه از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

سردار «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز ضمن همراهی با مدعوین، گزارشی از روند تکمیل محتوی موزه دفاع مقدس و مقاومت که تاکنون که بیش از ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ارائه داد و خواهان یک همت و اراده جهادی در سطح استان برای تکمیل این مرکز فرهنگی شد.

«معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی نیز در ادامه گفت: موزه دفاع مقدس نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: استان آذربایجان غربی مشهد ۳۶ هزار شهید مهاجر است و تقدیم ۱۲ هزار شهید در راستای دفاع از خاک پاک این مرزو بوم نشان از مجاهدت‌های مردان و زنان این سرزمین دارد.

معتمدیان با اشاره به عزم ویژه دولت سیزدهم به برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: با رویکرد دولت سیزدهم به ویژه شهید آیت الله رئیسی و تخصیص اعتبارات لازم در سفر استانی این شهید عزیز، توجه ویژه‌ای به اتمام باغ موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های راهیان نور در استان صورت گرفت.

وی با اشاره به آغاز سفر‌های راهیان نور به استان آذربایجان غربی گفت: موزه دفاع مقدس استان باید یکی از مقصدهای بازدید کاروان‌های راهیان نور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار