پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت امام جمعه بهشهر

آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۷۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸ - 17July 2024

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت امام جمعه بهشهربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حجت الاسلام المسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «سید عربعلی جباری» امام جمعه محترم شهرستان بهشهر موجب تاثر و تاسف اینجانب گردید.

روحانی مردمی و پرتلاش، مرحوم آقای جباری، عمر خود را صرف ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام کرد و با حضور موثر در شهر‌ها و روستا‌ها و تبلیغ دین، خدمات فرهنگی و اجتماعی ماندگاری از خود برجای گذارد.

امید است این خدمات به همراه زندگی زاهدانه، انقلابی و سلوک اخلاقی متواضعانه در برخورد با اهالی منطقه، توشه‌ای گرانبها، برای آخرت آن عالم خدمتگزار شود.

اینجانب درگذشت این روحانی معزز را که در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسن علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما، فضلا، بستگان و علاقه مندان، بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار