رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان:

رعایت حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست

آذری گفت: رعایت حجاب و عفاف فقط مختص بانوان و فقط پوشش ظاهر نیست بلکه همه ما باید عفاف در رفتار، عفاف در کلام و عفاف در گفتار را هم رعایت کنیم. مسئولین باید نمونه اخلاق و عفاف در مجموعه تحت مدیریت خود باشند و کارکنان نیز باید حجب، حیا و عفاف را در تعاملات با همکاران و ارباب رجوع رعایت نمایند.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 18July 2024

رعایت حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سلیمان آذری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در جلسه‌ عفاف و حجاب، اظهار داشت: حفظ حجاب و عفاف عمومی، امری ضروری شرعی و عقلی است. به ویژه در مجموعه بنیاد شهید و امورایثارگران که غالباً مراجعین از جامعه ایثارگری هستند.

وی با تأکید بر حفظ حجاب کامل کارکنان بنیاد شهید، ادامه داد: امروزه دشمنان سعی دارند با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند. پس لازم است بر اساس شرایط محیطی و زمانی روش‌های تبلیغ و ترویج حجاب، متفاوت باشد تا بتوانیم بیشترین و بهترین نتیجه را کسب کنیم. کارکنان بنیاد شهید ضمن حفظ حجاب کامل در محل کار باید بتوانند امر به معروف و نهی از منکر را در محیط کاری خود تداعی کرده و حتماً به افرادی که دارای حجاب نامناسب می‌باشند با تذکر لسانی امر به معروف کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: رعایت حجاب و عفاف فقط مختص بانوان و فقط پوشش ظاهر نیست بلکه همه ما باید عفاف در رفتار، عفاف در کلام و عفاف در گفتار را هم رعایت کنیم و مسئولین باید نمونه اخلاق و عفاف در مجموعه تحت مدیریت خود باشند و کارکنان نیز باید حجب، حیا و عفاف را در تعاملات با همکاران و ارباب رجوع رعایت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار