جانشین فرمانده سپاه خوزستان:

افتخارآفرینی سپاه در همه عرصه‌ها به پشتوانه مردم و بسیجیان دلاور است

سردار فلاحی گفت: مکتب فکری سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تا زمانی که باطل هست سپاه هم برای درهم شکستن آن، با تمام قدرت در میدان حضور دارد.
کد خبر: ۶۷۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰ - 18July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، در آیینی که شامگاه دیروز (چهارشنبه) با حضور فرماندار شوش و اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد از زحمات سرهنگ پاسدار «سید عطا‌الله موسوی» فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شوش تقدیر و سرهنگ پاسدار «مهدی طرفی» به عنوان فرماندهی جدید سپاه شوش معارفه شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مسعود فلاحی» جانشین فرمانده سپاه خوزستان در این مراسم که در حرم حضرت دانیال نبی برگزار شد، با تاکید بر اینکه پاسداری از نظام اسلامی افتخار سپاه است اظهار داشت: عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم است و افتخارآفرینی سپاه در همه عرصه‌ها به پشتوانه مردم و بسیجیان دلاور است.

وی با بیان اینکه سپاه با همراهی مردم و حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است، افزود: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری، باطل کننده بسیاری از بزرگنمایی‌های توان نظامی دشمن بود.

افتخارآفرینی سپاه در همه عرصه‌ها به پشتوانه مردم و بسیجیان دلاور است

جانشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: ۷۲ ساعت قبل از عملیات صادق، اجرای عملیات را به طرف‌های مقابل اعلام کردیم و در شب عملیات بیش از ۳۰۰ موشک و انواع پهپاد به سمت رژیم صهیونیستی شلیک و پرتاب شد.

وی ادامه داد: ۱۲ کشور مقتدر و تمام توان هوایی و پدافندی ناتو در منطقه غرب آسیا به کمک کشورهای مسلمان نامسلمان که آسمان و زمین خود را در اختیار رژیم غاصب اسراییل قرار دادند، همه برای کمک به رژیم جنایتکار صهیونسیت به میدان آمدند.

سردار فلاحی یادآور شد: ۲۲۰ هواپیما و انواع لایه‌های پدافندی برای کمک به رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و اگر چه توانستند تعدادی از موشک‌ها و پهپادها را ساقط کنند ولی بخشی از پرتابه‌ها به هدف اصابت کرد.

جانشین فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه معرفی کردن سپاه به عنوان گروه تروریستی توسط کانادا هیچ تاثیری بر عملکرد سپاه نخواهد داشت، گفت: مکتب فکری سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تا زمانی که باطل هست سپاه هم برای درهم شکستن آن، با تمام قدرت در میدان حضور دارد.

وی خوزستان را معراج شهدا دانست و متذکر شد: خوزستان علاوه بر تقدیم ۲۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، معراج ۱۰۰ هزار شهید از سراسر کشور است که خون آنها برای دفاع از اسلام، ایران و نظام اسلامی بر خاک این استان ریخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها