استاد حوزه و دانشگاه:

آنهایی که امروز غزه را نمی‌بینند بر اساس امیال شخصی در جبهه مقابل قرار می‌گیرند

آیت الله «عابدیان» گفت:آن‌هایی که امروز غزه را نمی‌بینند بر اساس امیال شخصی در جبهه مقابل قرار می‌گیرند و در فتنه‌ها و بزنگاه‌ها علیه اسلام و انقلاب عمل و رفتار می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 18July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عابدیان» استاد حوزه و دانشگاه امروز (پنج شنبه) در جمع روحانیون به تحریفات دشمنان اسلام در طول تاریخ پرداخت و افزود: حراست از حریم معنوی و اعتقادات وظیفه روحانیون است.

آیت الله عابدیان با اشاره به اینکه در صدر اسلام و واقعه غدیر حق علی را انکار کردند،افزود:۷۰ هزار منبر در زمان اموی علیه حضرت علی (ع)  بنا نهاده شد در نقد مولا به بخش های مختلف نامه زدند.

وی با بیان اینکه امروز برخی سرشناسان برای هوا و هوس و میل حکومت اسلامی را تهدید می کنند،افزود: آن زمان هم بزرگان با تاریخ نگری و قوم گرایی وارد عرصه شدند و اسلام را به این روز انداختند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ابوموسی اشعری که فقیه و فرمانده میدان جنگ و حاکم کوفه بود، اما در جنگ با ناکثین، طلحه و زبیر و عایشه تن به خواسته علی نداد و علیه وی تبلیغ کرد.

.ی در ادادمه افزود: امروز کسانی که غزه را نمی بینند بر اساس امیال شخصی در جبهه مقابل قرار می گیرند و در فتنه ها و بزنگاهها علیه اسلام و انقلاب عمل و رفتار می کنند.

 آیت الله عابدیان گفت: تشخیص سخت است، مشکل باور حقیقت است، دفاع از حق است، پشت پا زدن به مال و مقام است، و تقوا تنها ابزار شناخت است

وی افزود: فرقان به کسی داده می شود که به مقام تقوا برسد تا بتواند حق و باطل را تشخیص داده و در دفاع از حقانیت مصمم باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار